Regulamin

Regulamin sklepu Końskie Smaczki

1. Przedsiębiorca

Sklep Internetowy Końskie Smaczki, dostępny pod adresem http://konskiesmaczki.pl, prowadzony jest przez:
Przedsiębiorca Regulamin

2. Zasady działania sklepu internetowego

Przedsiębiorca prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet.

3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową http://konskiesmaczki.pl

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności wielkość opakowania, smak, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru i zapoznaniu się z opisem, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony.

4.3. Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.

4.4. Po wybraniu sposobu dostawy na podany adres i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób dostawy/płatności.

4.5. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis Przelewy24.pl) lub poprzez PayPal. Po wybraniu sposobu dostawy/płatności, a jeśli Klient wybrał płatność online, także po dokonaniu płatności poprzez serwis, Klient przekierowany jest do strony, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia. Uwaga: W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.

4.6. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu dostawy/płatności należy kliknąć inny wybrany sposób dostawy/płatności.

4.7. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.8. E-mail potwierdzający wpłynięcie zamówienia Klienta zostanie wysłany na adres e-mailowy podany w danych logowania. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.9. Przedsiębiorca może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

5. Ceny

Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Przedsiębiorcę zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.

6. Dostępność zamówionych towarów

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

7. Realizacja niepełnego zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta). Jeśli Klient nie chce, by zamówienie częściowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.

8. Sposób odbioru zamówienia i czas realizacji zamówienia

8.1a Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

8.1b. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto (za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl lub PayPal). W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

8.2. Dostarczaniem zamówień zajmuje się Poczta Polska S.A. – przewidywany czas dostawy to 2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5-7 dni roboczych.

9. Formy płatności za zamówienie

9.1. Za pobraniem (w indywidualnych przypadkach)

9.2. Przelew: przelewy, które akceptowane są przez Przedsiębiorcę, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu Przelewy24.pl lub płatności PayPal. Cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy.

9.3. Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl lub PayPal.

10. Umowa sprzedaży

Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.Umowa może być zawarta w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin

Przedsiębiorca zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 5 dni roboczych, od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

12. Koszt dostawy

Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności.

13. Zwrot rzeczy – odstąpienie od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i zwrócić towar w terminie 10 dni od daty odebrania zamówienia. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na piśmie. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion otwierania. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany towar.

14. Reklamacje

Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć drogą pocztową. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji należy odesłać towar przesyłką opłaconą przez Klienta na adres Przedsiębiorcy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Przedsiębiorca wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru. W przypadku wymiany towaru Przedsiębiorca zwróci Klientowi również koszty wysyłki towaru z esklepu do Klienta, jeżeli Klient był nimi obciążony i zostały one uiszczone przy zamówieniu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient otrzyma także zwrot poniesionych kosztów wysłania wadliwego towaru do Przedsiębiorcy. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

15. Rezygnacja z zamówienia

Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia poprzez telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta lub poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

16. Pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacji zarejestrowanych w plikach cookies używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli Użytkownik pozostawi te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu.

17. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

18. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przezPrzedsiębiorcę danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)  jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

19. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy.

20. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.